Kyllä noin Mitsut on täällä suomessa pahasti aliarvioituja. Etenkin nämä uudemmat, kun meni maahantuonti veholle, niin unohtui koko merkki.
Maailmalla onneksi tajuavat hyvän päälle. Tuo Pajero on pirun hyvä laite juuri aloittajan kuvaamaan käyttöön. Ja noilla HS:n vikalistoilla voi pyyhkiä takapuolensa. Pajero on uudistunut tuona aikana täydellisesti, ei noita vikoja voi oikeastaan niputtaa samaan läjään.
Kärry tulee näppärästi perässä, 3500kg kuin tyhjää vaan:
http://www.youtube.com/watch?v=NVJAxk9UF7k
Tämänpäivän malli on kyllä paljon HDJ:täkin pätevämpi vetäjä, ei siitäkään pääse yli eikä ympäri. Land Cruiser tarjoaa samaa vetokykyä vasta 200 sarjalaisessa, joka maksaa 150k euroa.
Patrol Y61, todella fiksu laite, jäykät akselit:
http://www.youtube.com/watch?v=AnnHXmhWPbg
Hilux, jäykät akselit, pätevämpi metsässä vakiona mitä suomi hilut
http://www.youtube.com/watch?v=XywU2T_7lD8
Range, jäykät akselit:
http://www.youtube.com/watch?v=2N2fl_MWapQ
4. koppainen vakio pajero. Panostettu nelivetotekniikkaan.
http://www.youtube.com/watch?v=iF3xdLzuZeg
Sehän pyyhkii lattioita noilla "äijämaastureilla"! Heh.
Vielä siihen päälle vaika TM:n viime syksyinen maasturi vertailu. Tojotan 150 sarjalainen hävisi. Eikä edes maastossa ollut auton ajettavuus yhtä vaivaton, lukkojen puutteen vuoksi. Hyvät joustot, mutta ei niillä vakioautossa mitään tee, muuta kuin näytä naapurille.
Ja täällä vielä aloittajalle, Offipalstalta otsikossa olleen auton rakentelua.
http://forums.offipalsta.com/showthr...ghlight=Pajero