Näytä yksittäinen viesti
Vanha 07.02.2011, 21:40
Viipo:n Avatar
Viipo Viipo ei ole kirjautuneena
Sankari

Rekisteröitynyt: 06.09.06
Sijainti: Joensuu, .
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 454SS Näytä viesti
Montas kytkintä on menny verrattuna automaattilaatikkoremontteihin? Lootat varmaan ehjänny aina joku puheissaan tosi etevä tallikaveri?
Mulla on ainakin enempi ollu tomaattilaatikoissa remontteja. Tasan tarvinnu RJ:hin vaihtaa kytkin mulle tullessaan.

Sen sijaan vanista antautui TH350 ekan puolen vuoden jälkeen, vaihettiin toinen tilalle toisesta vanista. Se kesti melkein vuoden, ennenkuin kolmonen hävis. Laitoin uuden masterkitin ja shiftkitin ja prepattuna se multa sitten jatkoi matkaansa. Siinä vehkeessä vitutti lämpimänä eniten se, ettei startti jaksanu kunnolla pyörittää käyntiin ja solenoideista palo kärjet. Eiku soita kaverille "tuu hinaamaan vania, ei tää lähe käyntiin". Kiva oli aina purkaa moottorikoppaa ruuhkaliikenteessä, jotta saa meisseliä työnnettyä solenoidin väliin.
Capriceen piti rakentaa kahdesta hajonneesta th200 4r:stä yksi ehjä jo samalla viikolla, kun se tuli mulle.

Pontiacilla ei oo tarvinnu jäädä tien päälle, vaikka on hajonnu startteja ja kytkinvaijereita. Siitä huolimatta on saanu käyntiin ja liikkellle, kun on kova loota.
Vastaa lainaten