Näytä yksittäinen viesti
  #4  
Vanha 19.01.2004, 11:09
MakeO:n Avatar
MakeO MakeO ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 23.04.03
Sijainti: Mustasaari, Finland.
Viestit: 3.343
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Moi,

Lainaus:
quote:Land Roverin HD-vetarit
Siis ihan solihullin omia tuotteita vai esim. http://www.ashcroft-transmissions.co.uk/halfshafts.htm ? Warn?

Lainaus:
quote:teräsvetoakseleita...esim.Moser,Strange,Moti vegear jne...
Onko tuollaisia rovereihin? Eli jos joskus olis hilloa vahvistaa voimansiirto, niin arpin lukot (tms.) ja vahvat vetarit pitäis riittää, ellei sitten pinjoniakselin päässä oleva ratas ja/tai iso vetopyörä ala olemaan se heikoin lenkki? Saako rankkuun vahvempia välityksiä, ei haittaa vaikka olis hieman tiheämpi, tosin nykyrattailla 4.1:1 on kuitenkin ehkä hieman turhan lyhyt.

-Paavo

Tietääkseni Karpiolan vetereita saa Roovereihin ja ne kuulemma ainakin kestäny hyvin....Jare taitaa tietää asiasta enemmän... Mites olisko ideaa vaihtaa Rooveriin vaikka Lj`n perät? ne ainakin on kestävämmät ja välitys taitaa olla jotain 4.77 pintaan...Ite mietin tämmöstä swappia silloin kun tuli ajeltua Rangella...

Alcohol is designed to drink, Gasoline is designed to wash a parts, Nitro is designed for a RACING.
Vastaa lainaten