Varastoon on ilmestyny SJ413:n 5-pykäläinen laatikko, siitä tuloo kuvia sitte kun sen läpikäynti alkaa

Ostoslista on varmistunu:
- Swiftin 1.3 kone ykspisteruutalla
- Hilux ln65:n akselit, levyillä ja kytkettävillä lukoilla
- 33" mutakumit
- Rangen jakarit
- kierteet
- sisälle GSi/GT munakadetin Recaro-penkit
- maalaussuunnitelmat on vaihtunu (eli nähty liikaa musta-oransseja suikkia

)
+paaaaljon muuta
Eli varsinainen päärojekti pysyy aika koskemattona käyttöauton tarpeesta johtuen, kunnes on kunnon osakokonaisuuksia asennusvalmiina ja kunnostettuna. Ja sitten tulookin unettomia öitä ja asioita tapahtuu heti kerralla enempi.
Ja sitten viimeisimpiin aikaansaannoksiin. Kone tuntu kärsivän besan puutteesta aina välillä, joten kaasarinkorjaussarjan lopulta saavuttua tontille, Aisanin mopokaasari auki.
Kuten kuvasta näkyy, uimuriventtiilin suodattimessa oli "hiukan" paskaa. Ja ensimmäisessä kuvassa näkyy hieman huonosti, mutta siellä putkessä jonne tuokin suodatin tulee on havaittavissa jotain epämääräistä möhnää. Sen putken sisältö on tuossa toisessa kuvassa putsausliinan päällä. Eli 29 vuoden paskat on sellanen määrä, että ihme kun auto pysy edes käynnissä
Kaasari oli muuten aivan uudenveroisessa kunnossa (vähä vaan paskasen näkönen), kaikki akselit välyksettömiä, kaikki osat liikku vaivattomasti, kiihdytyspumpun kalvotkin oli hyvässä kunnossa, mutta tulivat vaihdetuiksi kun ne siinä sarjassa mukana oli.
Ja nyt 300 kilometrin testiajon jälkeen, "VOI JUMALAUTA MIKÄ ERO", tuntuu kuin ihan eri autolla ajais, kaasu vastaa herkästi ja tehoa tuntuus tulleen tuplaten lisää entiseen verrattuna.