Tääki etenee, tooodella hitaasti
Eteen laitoin nuo Suburbanin takajouset, näytti vaan olevan liian korkea mun makuun. Runkoa olisi pitänyt jatkaa pikkuisen kun käänsin jousen etukorvakkeet ympäri niin jäi tuo etummainen reikä tyhjän päälle, ja riipuista olisi pitänyt tehdä yli 20cm pitkät ettei olisi rajoittanut sisäänjoustoissa.
No, taas suunnittelemaan sitä 3-linkkiä. Siihen olisi saanut upottaa jonkun satasen että olisi saanut kaikki nivelet ja mahdolliset coil-overit. Aikani mietin ja totesin että paskat, mullahan on valmiit osat tallissa, eli Defen ja Merssun osat mitkä oli Suburbanissa kiinni päätyvät nyt tähän.
Tässä on sitten sama ongelma ohjauksen kanssa, vetotanko eli drag-linkki ottaa panhardiin kiinni, varsinkin kun tässä akseli on 50mm vakiota edempänä. Mutta, koska tätä ei kilvitetä, niin simpukkaa siirretään sopivasti, samalla runko saattaa lyhentyä edestä minimiin. Tavoitteena olematon etuylitys
203-jakis tuli hankittua dubleria varten, tuohon tarvii tilata kanadasta sitä varten ulostuloakseli, muun adapterin teen itse.
Vaihteiston ulostulo pitää vaihtaa myös, nyt se kurkkaa 3" ulos kun nelikon lootassa on vain 3/8".
Korkeuden kanssa on taas arvottu, mieluummin matala, mutta tuo D60 on sellainen porsas että sisäänjoustot jää todella pieneksi. Ei tosin haittaa crawlingissa, mutta kattoo nyt mihin sitä päätyy.