Näytä yksittäinen viesti
  #8  
Vanha 04.02.2011, 23:09
Heikki L:n Avatar
Heikki L Heikki L ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 22.09.04
Sijainti: pornainen, Finland.
Viestit: 2.692
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön Näytä viesti
Kyl se vajaa 2 tonnia menee kun koneistaa vanhan moottorin ja ostaa siihen uudet sisuskalut. Sitten jos remppaa vielä apulaitteet ja peruskoneen ympärillä olevat hilut: turbon, pumpun, suuttimet, niin menee se tonni lisää helposti.

Kyllähän tuolleen tulee sitten hyvä, mutta omiaan ei kyl saa pois, jos auton laittaa kiertoon. Jos pitää pidempään, niin sitten kannattaa ehkä jo tehdä oman mielenrauhan vuoksi. Tuollasen tonnin vaihtokoneen jos ajaa loppuun, vaihtaa toisen tonnin koneen tilalle ja myy aina hajonneen koneen osina pois, niin osista saa kuitenkin vielä 6-7 satkua, joten tappiota ei tule kuin parisen sataa per koneenvaihtokerta.
eikö 1800 ole juuri se vajaa pari tonnia
Onhanse halpaa vaihdella niitä koneita jos ei laske työ tunteja ja vaivaa sille että auto hajoo jonnekkin 500km päähän kotoa ja pitää sieltä vielä hinata/hinauttaa kotiin.

Itte en ainakaan jaksais, omaan onkin vaihdettu kaikki muut paitsi turbo ja syöttöpumppu.
Mutta ompahan saanu ajaa aika huoleti, nyt on reilu puol milliä takana.
Vastaa lainaten