Näytä yksittäinen viesti
Vanha 18.01.2004, 17:40
Suharto Suharto ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen

Rekisteröitynyt: 28.06.03
Sijainti: Helsinki, Finland.
Perusasetus

Hienosti pääsin perille suomeen, mitä ny pieniä ongelmia Eindhovenissa, siis viimeinen ilta reissussa oli hieman katastrofi, tarkoituksena oli nääs nukkua lentokentällä mut sepä menikin kiinni klo 23.00 ja aukes sit vasta 6.00, joten olin yön ulkona, levitin makkarin yhen talon kulmalle ja nukuin sit siinä sen mitä pystyin ja vettä tuli tietty taivaalta, ei tee ihan heti mieli vastaavaa kokemusta. Mutta hengissä selvittiin se lienee pääasia. Viimesenä kahtena päivänä söin pelkästään yhden patongin ja join puoltoista litraa vettä, pieni laihari siis lopuks... tää siks kun oli pakko säästää rahaa bussimatkaan tampereen kentältä keskustaan, suomeen laskeuduttaessa mulla oli about 7 euroo taskussa ja se bussi makso sit 6 euroa, eli tarpeeseen tuli. Kun hain kotoo rahaa ja menin pitsalle, ni voit arvata et maistu... jeh, sellasta mulle tällä kertaa.

Hitto kun meinaa olla vaikeeta kirjottaa ää kirjainta kun on tottunut kirjoittamaan aan siihen tilalle

Postia on mieletön kasa tossa tutkittavana, paljon asioita hoidettavana, tulee varmaan kiireinen viikko, pitäis hoitaa kaikki vakuutusjutut yms.

-odotus on ajan mitta-
Vastaa lainaten