Sinuna ottaisin vain eteen sen 30-spline setin jos edes sinne. Jenkeistä tietysti saisi RCV:n cv-tyyppisiä vetareita mitkä kestää hemmetin hyvin.. mutta menee jo vähän hifistelyksi tuon D30:n osalta varsinkin jos vain 31" renkailla aiot ajaa

Etupäässä hajoaa eniten ristikoita ja välityksiä, eli ei se 30-spline vetari siihen tuo kauheasti parannusta. Samat ristikot yms. siellä on, vähän paksumpi vetari vain.
Taakse ei mielestäni mitään järkeä ottaa 30-spline settiä, kyllä se 31" renkailla kestää sellaisenaankin. Vähän kiikun kaakun että ostaako edes OX:ia sinne, vaikka kytkettävässä on tosiaan etunsa. Itse ajoin kolme vuotta katu- ja metsäkäyttöä automaattilukolla (Detroit), enkä voi rehellisesti sanoa että montaa kertaa olisi sen takia ollut ongelmia.
edit: tai siis voin rehellisesti sanoa, että ei ollut ongelmia montaa kertaa. On tää suomen kieli vaikeeta joskus