Näytä yksittäinen viesti
Vanha 01.02.2011, 14:47
JeepTrainee:n Avatar
JeepTrainee JeepTrainee ei ole kirjautuneena
Jäsen

Rekisteröitynyt: 15.04.10
Sijainti: Mäntsälä
Perusasetus

Onhan sulla muuten se ilmanohjuritötterö paikoillaa/ehjä syylärissä ohjaamassa sitä viskoflektin imua? Epäilen että varsinkin paikallaan käydessä voipi olla aika minimaalinen ilman virtaus syylärin läpi jos tuo muovilärpäke ei ole paikoillaan tai siitä puuttuu paloja vaikka itse visko toimisikin.

Mulla tuo PA-mittari taas toimii niin, että se nousee maksimissaa puoleen väliin täydellä tankilla ja kun taas laskee merkkivalolle asti niin silloin on vielä noin puolitankillista menovettä jäljellä. En ole jaksannut asialle toistaiseksi mitään tehdä kun maantieajossa saa trippimittarin mukaan aika hyvin arvoitua bensan määrän kun aina tankkaa täyteen ja 400 km kohdilla alkaa suunnittelemaan tankilla käyntiä. Metsässä ajelujen jälkeen onkin sitten vaikeampi arvoida jos toi "puolen välin" merkkivalo paloi jo lähdettäessä. Mut hyvin on näinkin pärjännyt eikä olla vielä tiellekkään jääty. Jos meinaat sen anturin tsekata irrottamalla koko tankin niin kantsii sitten varmaan samalla tarkistella, puhdistella ja maalata tankin pohja kun se vakio muovinen "pohjapanssari" kerää hyvin kaikkea epämääräistä p*skaa tankin ja muovin väliin muhimaan. Ja vieläkin paremmin jos tankki on saanut hieman osumaakin joskus (kuten mulla ).
Vastaa lainaten