Niin ja uudenkin tuulilasin saa kerralla halki kun ajaa auton vinoon paikkaan ja nostaa trukkilavan kyytiin
Takaiskarit meni omasta laitteesta poikki 95 tkm kohdalla, sitäkään ei tosin huomannu ennen kun molemmat meni poikki, toinen oli ollu luultavasti useamman kuukauden poikki
Ja niitä iskarin yläpään laakereita sais vaihdella aika useasti koska on semmonen rakenne ja paikka ettei voi kestääkkään. Tosin ei ole niin vakava vika että itseä haittaa. Jos reippaamman ratin kääntämisen jälkeen ohjaus jää kanittamaan kyseiseen suuntaan niin kyseisissä laakereissa vikaa..
Koneista 2,5 td on vanhaa varmaa tekniikkaa, 2,8 tdic (vai mitä merkintää mikäkin valmistaja käyttää) on samaa lohkoa mutta viimeisin kehitysversio jossa on enempi lyöntiä kun perus 2,5 td koneessa. Ei huono sekään.
Sitten tohon vanhaan koppaan tais saada jo uudempaa 2,8 hdi konetta. Hdi sisältää sen verran uudempaa tekniikkaa että remppaaminen on paljon kalliimpaa ja sitä on enemmäm kun noissa vanhoissa koneissa. Ihan toimivia koneita nämäkin kyllä ei siinä mitään...