Viestiketju: HJ oli kova peli
Näytä yksittäinen viesti
  #15  
Vanha 31.01.2011, 18:36
Tuukka Impala Tuukka Impala ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 17.02.10
Sijainti: Urjala Halkivaha
Viestit: 196
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön Näytä viesti
Legendat elävät. HJ on vieläkin metsien miesten ajatuksissa se kaikkein vahvoin maasturi ikinä.

Tosiasiassa:

Toyota HJ 60 4.0 diesel: Teho 102 hv, vääntö 241 nm @ 1800 kierr /min
Nissan Qashqai 1.5 diesel: Teho 110 hv, vääntö 240 nm @ 1750 / kierr / min

Eli te jotka pidätte HJ:tanne kaikkein vahvimpana autona ikinä, tiedostakaa, että nissanin pienessä crossover-koppiaisessa on vastaavan tehoinen 1,5 litrainen kone..

Oikeat maasturit onkin sitten omaa luokkaansa:

MB GL 450 CDi: Teho 306 hv, vääntö 700 nm.

Vähän sama asia kun Chevy Vanilla ajavat rockabillyt pitävät sitä 6,2 diesel-konettaan väkivahvana. 105 kw. Joissakin vanhemmissa malleissa oli tehoa vain 95 kw. 2,5 litrainen turbodiesel-moottori BMW:ltä 90-luvun alussa tuotti samat 105 kw.
Oletko mahdollisesti sama trolli joka tosta teiden kulumisesta kirjotti? No mun henkilökohtanen mielipide on että mitä vitun väliä sillä on paljonko koneessa on tehoja numeroilla ilmotettuna? Pääasia että sitä tehoa on riittävästi. HJ:lla saa vetää 3500kg traileria ja siihen sen tehot kyllä riittää, ihan sama riittäiskö missään pikku koppiautossa, ei sillä kumminkaan saa vetää varmaan puoliakaan siitä, et mitä vitun väliä? Samaten HJ:ssa, samaten Chevy Vanissa on paljon enemmän tilaa = mukavampi matkustaa ku semmosilla pikkuautoilla, eli mitä väliä paljonko jossain on tehoja numeroilla ilmotettuna? Ei silti, aika huvittavaa tätäkin oli lukea
Vastaa lainaten