Saipahan sentään loppuviimen riipastua akselit auton alta pois.
Jonkun aikasemman omistajan tekemä "light weight" puskuri ei oikeen tykänny kun autoo maastotunkilla mallailtiin taas omalle paikalleen.
Jotain koristeita nysväsin etu ja takaperään.
Dodgen D44 etuakselin kääntöpäätä piti pitempäänkin vilkasta ja verrata tallikaverin D44 Hi-steer projekti osaan.
Näyttäs olevan tuossa Moparin akselissa olevassa päässä olevan valmiiks kierteytetyt reijät jo valmiiks Hysteeriseen ohjaukseen. Jakokin käyttäs olevan liki sama. Kaverin rojektin kilkkeet on muistaakseni Jeepistä ja Jeepin D44:seen ne on ainakin menossa.
Taas pikku vertailu kuvatus. Kuvassa jousen ja akselin väliin tulevat palikat. Oikealla oleva oman auton alta ja vasen akselien luovuttajasta.
Tulis aika ravakasti korotusta lisää jos nuo korkeemmat nakkais alle.

Taidan kumminkin pitäytyä vanhoissa palikoissa.