eikohän nuo akselit kerkee viel vaihtumaan..

kotimaisetkin kyl kelpais.
öljy putkien vedot kiinnostaa kyllä! paluu letkua haaveiltii tuohon syöttöpumpun kohalla olevaan öljyn täyttö reikään. jotenki näin:

tulo puoli on vielä arvoitus.
nytte ku näyttäs olevan kuuminta hottia et teetetään muilla kaik hommat ja on vaik mitä personal reineriä ni mie kans

en kyllä ees pyytäny mut sieltä se calmari vaa ovesta tuli ja yhdessä painettiin palikkaa paikalleen.
on se vaan kätevää ku on yhden lisäks viel toine ongelman ratkoja paikalla

yhteis ymmärtämöttömyydessä saatii jotaki tehtyy.
rupee olemaan itse synnytettyjen osien määrä jo aika iso. ku ei ees kaasu polin sopinu enää ilman pientä muokkausta

tiltti rattikin meni ihan nappii

toimi nii kaua kunnes ruuvvasin orbin kiinni..letkut ottaa kiinne kojelautaa. noo ompaha teknisen näköne

sitten valmistui eka osa turpolle. ihan hyvi et bolt on sarjasta käytettii vaa pelkka ahdin.. no jäipähä varastoo 4 reikäne pakosarja jos innostuu kantta vaik vaihtaa

kukas se sieltä kurkkii

juu ei ihan mahtunu pellin alle.. oikeestaa perempi nii

ja ei tartte peltiä avata et voi öljyt tarkastaa

pikkusen laikka lipes ku oli hyvä kivi mut eiköhä tuo kolo viel pienenä ja ompaha kasvuvaraa turpolle

ö-pohja. kaikkien vysiikan lakien vastasesti maalitkin valuu ylämäkeen

ja tässä vielä calmarin päivän saldo: