Näytä yksittäinen viesti
  #8  
Vanha 30.01.2011, 21:32
Viipo:n Avatar
Viipo Viipo ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 06.09.06
Sijainti: Joensuu, .
Viestit: 4.183
Perusasetus

Pösössä ja Rellussa on PSA:n moottori, Ducatossa fiuden moottori, muuten korin osat sopii suunnilleen yksiin. Voimansiirron osalla on tosin on merkkikohtaisia eroja, esim. vaihdeleetikot ei käy ristiin, vaikka sisuskalut pitäisi samat olla.

Ducatoissa ainakin 1.9td oli hengetön, mutta 2.8TDi ja JTD pelaa koneeltaan hyvin. Ainut "vika" noissa on vaihteiston kestämättömyys. Vanhemmissa, eli ~98 -> 02 on vähä isommat hilut laatikossa, rattaiden lukitusholkit tukevammat, syncrot isommat, mutta siitä huolimatta synrot luopuu, ja vaihteet rupeaa kurahtelemaan. Syncrojen lopetettua toimiminen, rupeaa tosi nopeasti kulumaan kytkentäholkit ja rattaiden nyppylät, ja kohta ei pysy vaiheet päällä.
Uudemmissa, eli 02-> on sitten sama laatikko, kuin Scudossa, sisuskalut tosi rimpulat. En suosittele kärrin vetoon tai raskaaseen kaupunkiajoon.
Vastaa lainaten