Nyt löyty sitten vikakin. Edellinen omistaja mainosti aikanaan tehneensä laatikkoon jotain remppaa ja on ilmeisesti laittanut ton ala-akselin mutterin pulttipyssyllä kiinni jos ei oo saanut pidettyä akselia paikallaan ja toi osa 33318 on painanut liian kovaa akselin olaketta vasten ja olake on pyöristynyt sen verran, että sitä välystä ei enää saa jos mutterin vetää oikeeseen momenttiin. Ton sais varmaan vielä toimimaan, jos kiristäis mutteria sen verran, että välys ois oikein ja sitten lukitsis mutterin.
Hommasin pari rikkinäistä laatikkoa varaosiks ja niitä tutkimalla/vertailemalla löyty toinenkin vika mikä olakkeen katoamisen lisäks on tapahtunut. Siitä 5:n alarattaan laakeripinta akselilla on päässyt pyörähtämään pari milliä ja öljyreiästä on osa nyt peitossa. Taidanpa ottaa takapakkia ja pistää vielä rempattavan laatikon osiks ja ottaa sen ala-akselin tosta varaosalaatikosta, jottei tuu myöhemmin mitään ongelmia.
|