Näytä yksittäinen viesti
Vanha 26.01.2011, 21:16
gikseri gikseri ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++

Rekisteröitynyt: 02.08.07
Sijainti: Forssa
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kylmit Näytä viesti
Onko muuten Gikserin Rangerissa vakio alusta / korin korkeus?

Itselläni sen verran "citymaasturi" verta suonissa, että kuolaan Rangerin 18" mustia aluja.. Siihen päälle Generalin Grabber AT2 kumit 285/60R18.
Mutta tuolle sarjalle pitäisi varmaan keksiä hieman lisää tilaa.. noin 31,5" halkaisija.
Alusta on vakio ja myöskin korin korkeus. Korin korotuksen tekemistä olen tässä suunnitellut, mutta tullut siihen tulokseen, että turhaa työtä, kun en kuitenkaan nykyistä isompia renkaita laita. Itsekin tosin olen suunnitellut 18" tai 20" jotain tummia aluja ja 265/60-18 tai 265/50-20 renkaita. Tosin on jäänyt vielä suunnittelu asteelle, kun en ole löytänyt tarpeeksi kävyttä rengas/vanne paketti vielä, kun en haluais paljon vakio rengastusta enempää jousittamatonta painoa.

Kytkin ongelmia mulla tuskin tulee liian ison rengastuksen tai kuorman takia, kun ei juuri koskaan ole mitään isompaa kuormaa, eikä kärryä perässä, mutta teho/vääntö voi kyllä vauhtipyörän vielä tappaa.

Edellisessä rangerissa (-99) mulla oli 50mm korotettu jousitus ja 65mm nostettu kori ja alla 33x12,5-15 rengastus, mutta nykyiseen vois paremmin sopia nuo 20" vanteet ja pieni madallus
Vastaa lainaten