Viestiketju: kerro mikä vituttaa
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 26.01.2011, 18:24
helmapelti:n Avatar
helmapelti helmapelti ei ole kirjautuneena
Veteraani

Rekisteröitynyt: 07.12.08
Sijainti: Tampere
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja VonLeka Näytä viesti
Erittele tarkemmin mikä liikenne käyttäytyminen minun ajossa ärsyttää? Ajan 80km/h rajotuksella 80-90km/h ? Mikä tuossa on väärin? Onko oikein se että muut ajaa perseessä kiinni ja minun pitäisi jäädä levikkeelle oottamaan että muut menevät ohi?!?! Tiedätkö mitä sujuva ajaminen tarkoittaa? Se ei tarkoita sitä että minä höllään vauhtini keskellä moottori tietä 60km/h-nopeuteen ja päästän takana olevat ohi.

Kannattaa ottaa se pää pois perseestä ja miettiä tilannetta tarkemmin. Vähä älyisempikin ymmärtää rivien välistä että moottoritietä oli monta kilometriä ja minä ajan 80-90km/h niin kyllä normaali ihminen menee bensa autolla heittämällä ohi vanhasta diesel veturista, mua vitutti se kun kilometri tolkulla roikutaan ihan perseessä kiinni ja sitten vihdoin ja viimein jossain vaiheessa yritetään ohi vaikka hyviä tilaisuuksia olisi ollut aikaisemmin monta.

Joko ymmärrät vai pitääkö käyttää tavu-viivoja?

Mielestäsi olisi siis järkevä tilanne se että löysään vauhtia 80-kilometrin rajoituksella oman vauhtini n.90-> n.60km/h että takana olevat n. 10 autoa pääsee ohi? Ja sitten kun kaikki 10 autoa ovat ohi niin lisään vauhtiani taas n.90km/h ja mistä veto niin edellä olevat ajavat ihan täysin samaa nopeutta! Niillä kusipäillä ja kulliselillä on vaan joku vammanen fetissi päästä suuremmasta ohi.
Ajattelin että sun kannattais kokonaan pysyä liikenteen seasta poissa, bussin takapenkki sopii sulle paremmin.
Jos susta tuntuu ettei sua ymmärretä niin ei ne tavuviivat siihen auta, vika on jossain ihan muualla
Välillä tuntuu että tää internettikin on sulle vähän liian haastava, eikös jossais järjestetä sellaista atk ajokoulutusta?
Sulla on samat ongelmat nettiliikenteessä kuin autoliikenteessäkin mutta eihän kukaan ole seppä syntyessään ja toiset oppivat hitaammin kuin toiset, jotkut ei opi koskaan
Kyllä mä huumoria ymmärrän mutta liikenteessä törttöilyä en.