Pientä värkkäilyä on taas tapahtunut. Vaihdekepille on tehty pykäläkolot helpottamaan vaihteen vaihtamista.
Peruutusvalotekniikkaa.
Nitrovermeitäkin on kytketty, mutta toistaiseksi käy vielä pelkällä pensuunilla.
Tulpanjohdot on uudet ja ilmeisesti sopivat.
Mutta sitten asiaan. Ensimmäinen käynnistys. Sytkäboxi ei ole vielä kytketty. Huom. mestarin lievästi pettynyt ilme.
Ilme ei iloksi muutu. Ei tästä kierroskonetta tullut vieläkään. Sytkäboxi siltä osin ei ole tarpeen. Venttiilijouset taitavat olla näissäkin kansissa löysät.

Mutta tässä kohtaa pitää mainita että satsaamalla enemmän euroja tämäkin ongelma olisi poissa. Nämä ovat hintaluokassa edulliset kannet.
Sen verran tapahtumia tuntui auton takapäässäkin olevan että piti vielä kuvata sieltäkin. Liekkiä tuuppaa pakoputkesta, mutta siitä huolimatta ei tällä päästä maata kiertävälle radalle.
Ensimmäisiksi käynnistyksiksi ehkä ok. Lisää töitä ja roimasti säätöä, eiköhän se sitten joskus ala kasilta kuulostamaan.
Tuskimpa Ossi alkaa venttiilijousia vaihtelemaan. Onneksi varajärjestelmänä tulee olemaan ilokaasu. Voipi hän alkaa harjoittelemaan samalla foffia kämmäkässä.
Eli näyttää siltä että ainoa iso muutos aikaisempaan on entistä isommat desibelit. Äänenvaimentimet ovat samat kuin ennenkin. Pakosarjojen liitokset tosin taitavat hieman vuotaa joten korjaamalla se vika saundit toivottavasti hieman pienenevät. Äänenvaimentimia täytyy asentaa enemmän tai paremmat. Monelle radalle kun alkaa olemaan noita desibelirajoja.
Huomenna ehkä nähdään ensimmäiset lumihanki koeajot.
Laitan muuten kuulosuojaimet seuraavalla kertaa kun menen kuvaamaan, korvissa humisee vieläkin...