Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja baxxter
Vähän on kokemuksia, ainakin rangen takapää joustaa ihan kivasti ja kurvissa kallistaa niin ettei välttämättä pysy pyörillään 
Ei ainakaan omalle kohdalle osunut mitään huonoja puolia. Typpipulloa ja mittaria on turha itselle investoida, jos jostain saa lainaan. Itselle oli suht turhat ostokset, kertaalleen piti öljyä lisätä ja pariin kertaan painetta lisätä. Sen jälkeen ollut samat asetukset muutaman vuoden 
|
Taitais olla vähänkin nopeammassa/ normaalissa ajossa vakaajat aika pakolliset ilmajousten kanssa. Jos pistää sellaiset sopivasti joustavat ja säädettävät mallia esim. Currie anti-rock (ja onhan noita nykyään aika paljon muitakin) niin ei oikeastaan edes joustovarat kärsi mutta pysyy kallistelut kurissa paremmin. Mitenkäs muuten pahemmissa kallistuksissa metsässä, tuntuuko että ilmajouset ei oikein pidä autoa "kasassa" vaan antaa sen kallistua liikaa alarinteen puolelle? Tuonkin toki pystyy korjaamaan edellä mainitulla kapistuksella. Tietysti jos olisi rikas niin tilaisi jenkeistä joka nurkalle ORI:n härpättimet toimittamaan jousituksen virkaa, ei tarttisi enää ihmetellä mitään
edit: niin ja piti sanomani, itsellä ei vielä ole omakohtaista kokemusta ilmatikuista, eli aika pitkälti menen pirate4x4:n yms. tietojen varassa mennään, mutta aika hyvin on tarinaa siellä asiasta. Siksi oikeastaan on minullekin ihan hyödyllistä tietoa että joku kertoo kuinka toimii tämän maan olosuhteissa ja mitä hyviä/ huonoja puolia tullut vastaan. Itselle on tohon metsäpeliin tulossa joko ilmatikut tai coil-overit joka nurkalle; joko Foxit tai sitten SAW:it.