Viestiketju
:
Onko NYT oikeus voittanut?
Näytä yksittäinen viesti
#
1
22.01.2011, 21:33
jep
Aktiivijäsen+
Rekisteröitynyt: 01.03.09
Sijainti: orimattila
Viestit: 206
Toihan on ihan oikein. Ei rikollisia saa häiritä "työnsä" ääressä. Olis vaan auttanut varasta kantamaan tavarat autoon niin Suomen mahtava oikeusjärjestelmä olisi ollut tyytyväinen... Tässä maassa rikos kannattaa.
__________________
jeppiskamaa, pukinkonttiin...
jep
Näytä julkinen profiili
Lähetä yksityisviesti: jep
Etsi kaikki jep:n viestit