Lainaus:
quote:
Rahdin osuus sellaselle noin 15 kg kamalle yksittäistuontina - siis ei kontissa muiden kamojen joukossa - on itse asiassa noin 200 eli 240+200x1,1x1,22=590$ eli yli 450 €.
|
Niin on, UPS:illa. Kyllä sitä aika lailla halvempiakin tapoja on lähettää. 4 x 15kg niin kustannus per lukko on jo puolet, US$400.
Lainaus:
quote:
Herää kysymys että millasella nälkäpalkalla niitä kamoja pitää myydä ennen kuin ollaan valmiita ostamaan 'riistohinnoilla...'
|
10% kate sopisi minulle. Lisäksi maahantuojan pitäisi saada tavarantoimittajalta alennusta, yleensä melko roimaa (tässä tapauksessa ehkä ei), ja maahantuojan tuskin kannattaa tilata niitä palikoita yksitellen UPS:n kotiovelle tuomana...
Cros4wd ja Offivaruste eivät minun nähdekseni myy kamoja 'riistohinnoilla', vaan usein hyvinkin pienellä katteella. Tälle tuottelle vaan jostain syystä on minusta määritelty aika kova hinta, vaikka sillekin tietysti varmasti on ihan käypä selitys, muu kuin Cros4wd:n kaverien äkillinen halu rikastua.
Mutta jos ja kun hintaeroa kuitenkin tulee 20-30%, voin ihan hyvin itse nähdä vähän vaivaa asian eteen.
--
Antti R.
1978 HJ-45LP