Kaiholla muistelen viime syksyä, kun HJ:n takavalot hävisivät viimeisen kerran illan hämärään uuden onnellisen (?) omistajan komennuksessa. Voi sitä hetkeä
Asiaan, viime talvena tuli vastaavia ongelmia HJ:n kanssa. Hehkuja meni pari kourallista ja käynnistyminen oli työn ja tuskan takana. Mittailin hehkujen jännitteen, joka oli 7-8v, eli liian vähän. Toisesta autosta siirsin ehjiä palikoita, sen minkä jaksoin ja kerkesin (ei noita jaksa laittaa...), eikä muutosta voltteihin tai käynnistymiseen. Hinaaminen (GR:llä, käynnistyy aina) auttoi leudommalla kelillä, muttei kovilla pakkasilla.
Ainoa mikä toimi aina, oli kuuman ilman puhaltaminen suoraan imusarjaan (ryyppy täysillä->läppä on silloin auki). Minuutti ilmaa kuumailmapuhaltimen kuumimmalla teholla ja kone käynnistyi kuin palmun alta. Tähän menetelmään tarvitaan kaveria pitelemään puhallinta ja vahtimaan, ettei jäähdyttimen ropeli vie puhallinta. Toimiskohan tää sunkin kikottimeen?