Näytä yksittäinen viesti
  #9  
Vanha 20.01.2011, 18:20
Viipo:n Avatar
Viipo Viipo ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 06.09.06
Sijainti: Joensuu, .
Viestit: 4.183
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja RJ70 Näytä viesti
siinä viipon ärjiissä on muutes jäykkäkeula hiluksin perä takana kuorineen, jos tämä tieto yhtään auttas...
No, ilmanko, kun purin sen atomeiksi ja samalla yhen toisen hiacen perän, niin paljastu, et molemmissa on samat laakerit pinjonissa. Ainut eroavaisuus näiden kesken oli pinjonin koossa ja lautaspyörän paksuudessa, joiden takia pinjoni on hivenen eri kohdassa.
LJ:n orkkisvälitykset istuivat tuohon perämurikkaan kyllä mainiosti, hiacen ja hiluksin harvemmat välitykset eivät.

Kuvissa vasemmalla hiacen housing oikealla siis sitten hiluxin takaperä, pinjoneista vasemmalla LJ:n pinjoni, oikealla Hiacen 4.625 pinjoni.

Edittinä lisätään vielä nuo pinjonin laaakerit, eli molemmista löytyi ulompana Koyo hi-cap 30306J-N ja sisempää Nachi E 32307JN
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	20012011071[1].jpg‎
Views:	199
Size:	93,9 Kt
ID:	16756   Click image for larger version

Name:	20012011067[1].jpg‎
Views:	248
Size:	89,5 Kt
ID:	16757   Click image for larger version

Name:	20012011068[1].jpg‎
Views:	222
Size:	92,3 Kt
ID:	16758  

Viimeksi muokannut Viipo : 20.01.2011 18:24 Perustelu: Laakerinkoot
Vastaa lainaten