Näytä yksittäinen viesti
  #2  
Vanha 17.01.2011, 21:20
Urponeiti Urponeiti ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 03.12.10
Sijainti: Ylöjärvi
Viestit: 7
Perusasetus

Joo se öljyn vaihto tehtiin Soini car partsilla uskoisin että öljyn määrä on oikein ja kyllä sen tarkastinkin, pyysin sillon öljyn vaihdon yhteydessä vähän vilkaseen sitä eikä siinä huoltomiehen mukaan mitään vikaa oo, mut oon erimieltä ;-)
tarvii tsekata toi TPS homma toivottavasti sillä selviää.
Ja kieltämättä se vaihtelee vaihteita pahiten juuri 80-90km/h.
Joo ajoin pelkästään kolmosella ja tekee samaa.
Toi auto on vaan niin pirun kiva peli ajella jos jollain saisin sen kuntoon "kohtuu" summalla niin vetäisin ton myynti ilmotuksen pois ja pitäisin itsellä ton auton.

Kiitos neuvoista.

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Timo_L Näytä viesti
Menikö oikea määrä öljyä laatikkoon öljynvaihdon yhteydessä? Onko tarkistettu lämpimänä?
TV- kaapelia ei ilmeisesti ole säädetty ilmoituksen perusteella? Säädä se.
TPS on todennäköisesti viallinen/ väärissä säädöissä, aiheuttaa juuri tuon tyyppisiä oireita. Mittaa analogisella yleismittarilla, netistä löytyy ohjeita mittaukseen & säätöön (hakusanaksi esim. renix jeep aw4 tps adjustment).

Oletko kokeillut jos laittaa vivusta kolmosen päälle että tekeekö samaa? Tekeekö samaa vaihteiston power/comfort napin molemmilla asennoilla (kandee muuten aina pitää power- asennossa, uudemmissa on jo tehdassätöisesti niin eikä pysty muuttamaan)? AW4:n yksi ominaisuus on Cherokeissa se, että tykkää 80-90km/h alueella toisinaan seilata joko 3-OD väliä, tai sitten lukitsee/ avaa aika jatkuvaan tahtiin turbiinin lukkoa. Varsinkin jos on 30"-31" renkaat esim. alla ja orkkisvälitykset.
Vastaa lainaten