Jaa-a saa nähdä miten käy kun kardaanien kanssa tulee muutenkin ongelmia. Itseasiassa ainoa syy miksi alkuperin ajattelin tehdä SR:n on että saa kiikut pois edestä jolloin lähestymiskulmat paranee hieman. No nyt se SR on kuitenkin tehty ja täytyy vaan toivoa että toimii. Tulee aika rouheen korkea bertta muuten. Kuvia :
http://www.phnet.fi/public/mika.jussilainen/bj40.htm
Lainaus:
quote:
Lainaus:
quote:
Kunhan tässä heräilee niin tarvii lähtee tallille rälläkoimaan just leimattua berttaa johon tulee "amerikkalaistyylinen" SOA, SR?, Hysteer, traction bar, Longfield murrokset, 35" mtr omatekoisille beadlockeille jne. Saas nähdä mitä siitäkin tulee...
|
Hei luin muuten että shackle reversal olisi todella rankka kardaanien "slide yoke"ille (mikä sekin taas on suomeksi?). Joku sanoi että normaalissa käytössä ei ole saanut yokea kestämään pari vuotta pidempään. Harkitse vielä tuota asiaa, en usko että kannattaa. Sillähän pyritään vain hillitsemään "bump steer"iä, oletko kokenut sen kovin suureksi ongelmaksi? Onko ohjausiskari kunnossa?
--
Antti R.
1978 HJ-45LP
Edit: tämä siis nimenomaan Land Cruiserissa.
Edited by - anttir on 11/01/2004 08:26:27
|
Edited by - mikjus on 12/01/2004 08:46:02