Näytä yksittäinen viesti
  #11  
Vanha 13.01.2011, 22:19
young n dum:n Avatar
young n dum young n dum ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.09.09
Sijainti: Konnunsuo mamu senter of suomalia
Viestit: 3.483
Post

kurkkasin kummanikin säiliön sisälle ja toine on ku uus paitsi pinta ruosteessa ja toisessa sellane 5mm reikä ruostunu.. se joutaaki takas roskiksee.

parempi kuntosen laikkaan auki ja hiekkapuhallan koska oli epäilys et se maali mikä on säiliön sisällä liukenee ajastaan öljyn sekaan. ja oikein ku mietiskelin ja tuumailin ni en taia ees paineilma vermeitä tohon laittaa.. johtuen siitä että kumit mitkä on tulossa ei paljoo paineitten laskua kaipaa

pakohormin / korin väliin on tulossa kumi soirot kuten myös koneeseen ja korin kiinnitykseen.
on tullu mitta täyteen ton toisen jeepin kannssa noihi mukamas hyviin kumityynyihin. ja jopa pikku susukissakaan ei tyynyt kestäny...



no mut enivei: öljypohja korjattu. vaikutti nii hurjalta hommalta toi öljy pikapin muuntelu et lovesin pohjaa vaa vähän. sisään joustoa tuli lisää tällä vivityksellä ehkä 3cm .. tylsää kun rupes olemaa ni tein pikku jatkot etu riippuihin. näyttäs toimivan ku pääsee etu jouset nyt kunnolla "venymään" sillai tosi fantsusti niiQ

EDIT: nii sittekku tulee turbo tuohon ni lähtee tuo putki kokonaa.
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri

Full Size Jeep Master Fabricator

VALMET = Rerentless reliability
Vastaa lainaten