Näytä yksittäinen viesti
  #5  
Vanha 13.01.2011, 11:43
simu_l simu_l ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 17.12.06
Sijainti: Vaala
Viestit: 49
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja pee Näytä viesti
nää on muuten ihme veheksiä, joka toisessa on vähintään 300 hp ja 1000 Nm ja siltikään joka toinen ei oo pirteä...

(enkä nyt kyseenalaista kenenkään autoa - ei herneitä)

ostin oman, myyjä huhuili hurjia, kävin ajolla ja ei mee mihkään... myyjän mukaan paino rauhoittaa menoa, tehoa kyllä riittää... ostin auton kuitenkin, oli hinta/laatu suhde ihan ok - nyt vaan kun ei tiedä, mitä konessa jo on, ei osaa päättää mitä haluis lisää

ahtaa kuin vakio, kiertää kuin vakio, vaihtaa nätisti eikä luista = ei voimaa

vaan kysymys kuuluukin, onko voimaa ollu ja johonkin kadonnu, vai eikö sitä oo koskaan ollutkaan, eli vielä kaupan hyllyllä... sitä pohtiessa, seiskööt hangessa

tuotteina ihan hauskoja, ja toi maamoottorihan on ihan legenda...

Voimattomuus johtuu yleisesti laatikosta, vakio loota ja turbiini ei yksinkertasesti välitä tehoa renkailla asti. Manuaali askissa taas sitten että 0-80 ajat ei oo mitenkään ihmeellisiä koska vaihtamiseen kuluu aikaa.

Omastani kyllä huomaa että on sille jotaki tehty vaikka paperia voimasta ei ole todisteena, kiskasee pään niskatukeen 2200rpm kohilla jota se vakiona ei tee (olen ajanut myös vakiota).

Kaikkihan on tietty siitä kiinni mihin vertaa, jos tehoa on yhtä paljon mutta toinen painaa 3t ja toinen juuri sen yhen tonnin niin oha selvä asia.

Oman suljetun alueen testien perusteella niin tuommonen 130-150hv "gti" luokan henkilöauto ei pärjää muutako makuultaan lähtiessä, tehokkaampia vastaan ei ole tullut oteltua.

Onneksi suurimmassa osassa nuita viripalikoita on jotku lukemat, niitten perusteella voi katella että mitä siellä on ja näitten viritykseenhän löytyy miljoonittain ohjeita ja osia, monen mallista ja hintasta.
Vastaa lainaten