Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja pastirolli
Nostetaan vanhaa topikkia taas hieman esille.
Tuliko sytkän kanssa mitään ongelmia?
Mitens tämän triggerin kanssa käy jos innostuu hieman kahlaamaan jossain syvemmällä?
|
Hienosti on toiminut sytkä, vaikka ennen projektia hieman pelotti nuo sähkövehkeet ja tietokoneet. Ainoa pienoinen ongelma on edelleen kylmäkäynnistys. Boksi säätää sytkää jotenkin ihmeellisesti ja joskus startatessa sytkä on ihan pois paikoiltaan, kone potkii vastaan oikein kunnolla. Mutta hetken kun kokeilee niin lähtee käyntiin ja kone käy sen jälkeen ihan loistavasti. Tuolla softassa on asetus (muistaakseni) alle 500 rpm kierroksille, joka kenties auttaisi asiaa. Ei ole vaan ehtinyt/viitsinyt sitä muuttaa, kun toimii noinkin.
Suikalla on sukellettu järveen ja mutakylpyyn eikä ongelmia ole ollut. Kerran kone alkoi vähän röpöttämään, jolloin sammutin auton ja avasin nokkapellin. Triggeripyörä oli yltäpäältä mudassa ja ilmeisesti vähän haittasi lukeman saantia. Kevyt puhdistus ja taas mentiin normaalisti. Tuo anturi on niin lähellä pyörää, että putsaa aika kivasti ylimääräiset mudat pois. Talvella kuskattiin autoa trailerilla ja konehuoneeseen oli mennyt aika paljon lunta, koko triggeripyörä oli näkymättömissä. Tarkistin, ettei ole jäätä missään ja ei kun käyntiin vaan. Eli kokonaisuutena pelittää ihan hyvin.