Näytä yksittäinen viesti
Vanha 11.01.2011, 21:03
IironSika:n Avatar
IironSika IironSika ei ole kirjautuneena
Veteraani+++

Rekisteröitynyt: 15.05.03
Sijainti: Hollola, Finland.
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Scout Näytä viesti
Mulla on ollu kahdessa Laplandtrophyssä moinen keksintö ajokkina. Ei siis mun auto mutta olen sillä hurruutellu + monta muutakin reissua kyytissä. Kuvia löytyy laplandtrophyn galleriasta vuosilta 2009 ja 2010. Oma kooste vuodelta 2009 löytyy tuolta http://www.scout.1g.fi/kuvat/Lapland_Trophy_2009/

Tuossa nyt on kaikki päivitettynä mitä safvaarilla vain voi kuvitella tarvivansa, aika kaukana vakiosta. Ainoa jalostettu mitä olen livenä nähny ja vaihtanut omistajaa joten seuraavaa reissua ei Sialla enää tule.
-teppo
Wrong! Kyllä tämä Possu jatkaa reissaamistaan Venäjällä ja Suomessa Ja lähes viikoittain polttopuukärryn veturina, ajoittain trailerin veturina ja toisinaan myös arkiautona. Tosin Scout ei enää istu kyydissä, koska Possu muutti etelään Kyseessä todellakin ominaisuuksiltaan lähes täydellinen Venäjän safarikulkine. Jos jotain pitäisi muuttaa, niin pari tonnia pois painosta...

Toisinaan kunnossa

Aina ei

Ainiin! Ei pidä unohtaa tuota vihreätä, joka oli mun ensimmäinen ihan off roadiin hankittu ja itse rakennettu auto. Vieressä tuo jv:n mainitsema Väihkösen liekki viis viis. Vuosi on muistaakseni -02.

Viimeksi muokannut IironSika : 11.01.2011 21:15
Vastaa lainaten