kaikista missä on jäykät akselit on hyvä tehdä offipeli!Pystyy kääntämään akselit jousien alle,ei mitään ongelmaa.Pitkän korotus on just sama juttu ku pätkänkin.Kaverille käännettiin joku aika sit akselit ja se osti 35x13.5x15 baja clavit alle ja näyttää että menis helposti vaikka 38.5 ympyrät alle.
Tarkoittaa sitä et ei välttämättä tarvii kolmevitosille niin paljon korotusta,akselin käännöllä vain auto nousee kerralla niin paljon et vastaa jo painopisteen muuttumisen vuoksi ajo-ominaisuuksiin maastossa(kallistusherkkä.)
Mun mielipuoli on et mitä alempana saat autosi pidettyy, sen paremmin ajettavuus säilyy(esim.rinteessä kääntyminen)Toki muutenkin...
Mielummin vaikka avartais loksun reunoja,saa ne ruostuneet kaaretkin samalla vex...Sopivaa palikkaa korin jarungon väliin,jos ei muuten lähde luonnistuun...
Noo jokahinen tyylillään...
-Ei tätä sotaa näin voiteta.pojat..mennäänpäs tuon suon yli että heilahtaa!
|