Hermo rupee menemään kyseisen elimen kera.
- Vika: tehostusta vasemmalle ei yhtään ja oikeelle hiukan.
- Öljyt vaihettu (ATF 220) (ilmattu ja hierottu.)
- Pumppu vaihettu. (ei muutosta mihinkään)
- Öljy kiertää. (paluuletkusta tulee kunnolla, paineesta en tiiä)
Sokerina pohjalla; vaihoin toisen simpukan ja siitä leikkas tehostinmäntä samantien kiinni ? Ohjauksen keskikohtaan.
Ja kysymyksiä:
1. Onko kokemusta ameriikan voimasimpukoitten sovittamisesta patrolliin, esim. vanin tai ramin ?
2. Gr:n simpukka olis aussivoorumin mukaan vahvempi ?
3. Saginavin pumppu jostain lotkosta on ilmeisesti hiukan vahvempi kuin oma ?
Ite eppäilen että tuo oma simpukka kusee läpi, oikeelle tehostaa kun sillon se öljy ohjautuu sinne männän taakse. Sitä en käsitä miten se toinen hirtti jumiin.