Viestiketju: Lumikuskilla keitti
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 09.01.2011, 17:50
veikkaaja veikkaaja ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen

Rekisteröitynyt: 24.05.10
Sijainti: Perniö
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Pete Näytä viesti
Kuorma-autokuskeista suurin osa nyt kuitenkin on "ammatilaisia" jotka osaavat myös peruuttaa. Moni elämänsä henkilöautoja ajanut rooverikuski ei välttämättä yksinkertaisesti vain osaa peruuttaa. Varsinkaan pidempiä matkoja. Tällöin kynnys jäädä "vänkäämään" etuajo-oikeudesta voi olla helpompaa kuin itse peruuttaminen..
Tätä tosiaan myös ihmettelen että moni autoilija ei tosiaan osaa kunnolla peruuttaa, ja eivät osaa käyttää peilejä. Itse esimerkiks tolla omalla mitsulla jos on ahdas paikka mihin auto tarttee saada, niin mielummin pakitan sen sinne, kun peileistä kumminkin niin hyvin näkee missä perä menee.

Mutta itse aiheeseen vielä, vaikea sanoa kun ei paikkaa tiedä että kumman olis ollu helpompi väistää. Uskoisin kyllä että henkilöauton. Ja olen kuitenkin sitä mieltä, et molemmilta harvinaisen tyhmä temppu.

Olis kyl mukavaa jos henkilöautoilijat älyis et miten paljon tollanen iso auto tarttee sitä tilaa. Ja vähän nyt aihetta sivuten, monta ppv lavettia nähny, mitkä seisoneet risteyksessä tovin aikaa, kun ei henkilöautot tee tilaa. Luulis typerämpienkin älyävän että paljonko puolikas tarvii esim. 90 asteen risteyksessä tilaa.
Vastaa lainaten