Viestiketju: Lumikuskilla keitti
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 09.01.2011, 16:55
Rytari:n Avatar
Rytari Rytari ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 28.09.04
Sijainti: Parkano, Finland.
Perusasetus

vaikea tietää millasen shown se henkilöautokuski on siinä paikalla pitänyt ennen kun työtään tekevällä on hirttänyt, monesti huomannut että etenkin semmonen 40+ arvokkaammalla pelillä ajava kuski ei aina oikein itse edes tajua mitä siinä ollaan tekemässä ja pyytämässä, omistavat tien meinaan, kerranki yks kauppamatkustaja raivos mulle hiat korvissa kun en päästänyt sitä meneen vaikka kuinka oli kiire kun työpäivä loppuu ja kaikkee.
olinhan pysäyttänyt koko liikenteen enkä viitsinyt tehdä yhden takia poikkeusta päästää sitä menemään vaikka se olis saattanut tien poikki kaatuneen tukkiauton ali tai yli lentämällä väyrysellään päästäkkin siitä kohdalta.

sama on sitte tuolla valtatiellä kun rupeaa nostaan sitä pysäytyslätkää pystyyn ku on kaista poikki niin ei muuta lisää kaasua vaan äkkiä ja sitte jo kohta piennar pölisee kun tulee sammutusauton perä vastaan seuraavan mäen takana eikä ässävolvoa keriitä toppaan...

joskus suburbanilla ajaessa yhden tiellä keskellä vastaan ajaneen ukkelin kanssa tovi neuvoteltiin että kumpi väistää, minä nelivedolla vai se hitauden kaavalla, totesin vaan että jos se nyt sattuu oleen niin että siitä ojaan putoaa niin mä saan viä sen auton ylös ojasta vetämällä mut se ei mun autoa, se että mä putoaisin ei kuulemma olis sen ongelma mut jos se olis kii niin mä saisin maksaa hinauslakun... no, lopuksi ajoin sen autoa puoli metriä sivuun, jäi silti viä samanverran penkkaan tilaa, hyppäsin omaani ja jatkoin matkaa.
Vastaa lainaten