Notta tämmönen härveli löytys multa, auto toimittaa työ/offi/pyhä -auton virkaa joten sen varjolla hieman joutuu kompromissejä tekemään. Renkaina on 37x12.5 17 pro comp extreme a/t ja vanteina eagle alloy seosmetalli vanteet,leveyttä 10". Voimapuolta löytyy sitten silleen sopivasti, penkitetty ei ole mutta vakio nv4500 manuaali aski on jo kertaalleen saatu sileäksi 3. vaihteen osalta. Jos joskus rahatilanne salliin niin päävaihteistoksi päivitetään fuller fso-8406 ja sen pitäs sitten jo kestääkkin jotakin. Alustaa on nostettu edestä 2" lift kitillä ja takapäätä nostettu jousilla, kopan ja rungon väliin on ängetty 3" korotus palikat.
"isot pojat" on kertonu että nuilla palikoilla tuosta koneesta pitäs irrota +300hv/+1000nm jotka toivottasti saavutetaan penkityksessä, toivottavasti rikotaan kirkkaasti, hurjimmat veikkaukset on siellä 400/1200 lukemissa, selvinnee tämän vuojen aikana ja jos 1000nm rajaa ei rikota niin sitten viritetään lisää jotta se menee rikki.
Muutama päivä oston jälkeen, huomaa pajero taustalla...
Ompa joskus oltu vähä kiinnikki
Tämä video on kuvattu aika vasta loota rempan jälkeen ja se näkyy hieman varovaisesta käytöstä ja tuo mäki loppuu tuohon, vajaa auton mitta ois ollu vielä huipulle.
http://www.youtube.com/watch?v=mQ3EwZLSIWA
Up and Go
http://www.youtube.com/watch?v=maS0Z7E29Ec
Liejukossa rypemistä, pari ikävää monttua...
http://www.youtube.com/watch?v=ZMfjLeoTRDw
Autolla kyllä sitten kans ajetaan kaikki mun ajot, metsässä, hiekka/sora/murske montuilla, liejukossa, pellolla iha missä vaan, joskus poiketaan jopa asfaltti tielle ja ajetaan yhtä soittoa 200km ja ollaampa sitä sitten joskus oltu kiinnikkin... Tilaisuuden tullen myös kiusataan "urheilu" auton omistajia
Autoa tullaan päivittämään tasasen tappavaa vauhtia rahatilanteen mukaan:
-Etes jonku näköset ajovalot, nykyset yrjöttää...
-Vinssi
-Puskurit
-Uusi maali, eri väri
-Jne jne, lista on loputon, eihän nämä koskaan valmiita ole.