Näytä yksittäinen viesti
Vanha 07.01.2011, 22:25
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -MaTTi- Näytä viesti
Mun Toitsussa ABS lähtee aina automaattisesti pois päältä kun tönäsee lyhyen alueen päälle. Muuten kyllä oon liikenteessä tykänny ABSeista, ehdottomasti haluan ABSien olevan toiminnassa, monet kerrat olis puskenu varmasti suoraan jos ei olis ABSit pelastanu. En oo haittaa huomannu niistä olevan, ei ne jarrutusmatkaa pidennä jäälläkään, kyllä ne lopussa ajoissa luovuttaa ja viimesen metrin saa mennä pyörä lukossakin. En tiedä sitten miten harvaan ja tyhmästi Jeepin ABSi rutkuttaa liikenteessä. On näissäkin Isoja eroja.
Juu, jostian ihmeen syystä eivät ole noihin vanhempiin ABS- Jeeppeihin laittaneet sitä ominaisuutta että kytkee ABS:it pois kun pikkupuoli on päällä. Tai ainakaan mulla se ei lähde Uudemmissa Wranglereissa ainakin lähtee, sen tiedän. ABS:it itsessään toimii hyvin, eikä ole sellaiset kuorma-autotahtia hiljalleen nylkyttävät. Mutta metsässä ei vain pelitä, siksi niistä haluan maastokäytössä eroon (=sulake pois siksi aikaa tai sitten katkaisija). Tiellä kyllä haluan että on ABS:it, on itselläkin muutamat kerrat pelastaneet isommilta tilanteilta.

edit: taino, onhan tossa omassa autossa kyllä se huono puoli, että takajarruille tulee vain yksi putki mikä haarautuu -> takapää ei ole ihan niin hyvin mukana liukkaalla jarruttaessa kuin kunnon jarruilla. Eli vähän vikuroi takapää liukkaalla jarruttaessa silloin tällöin.

Viimeksi muokannut Timo_L : 08.01.2011 00:07
Vastaa lainaten