Lainaus:
quote:
Mut on kuiteskii aika sama onko aussie/lockright/detroit tai kemppilukko. Vai mitä mieltä olette?
|
No minä olen kyllä aika tasan eri mieltä. Maastossa tietty (melkein) sama, mutta minäpä ajankin joka päivä cruiserilla tänne toimistolle...
Lainaus:
quote:
Ja kempin kustannukset on aikasen lähellä 0 €. Itse kanssa olen tosta aussiesta haaveillut mutta pitäs jenkeistä tilata että kannattais. Toisaalta kyllä varmaan kallistun arppien puolelle vaikka ne onkin sikahintaiset mutta kytkettävä on aina kytkettävä.
|
Niinhän se olisi, mutta ei sitä lukkoa kuitenkaan varsinaisesti niin paljon TARVITSE... Täytyy kuitenkin pitää se hinta mukana puntarissa. 1000€ on oikeasti ihan sikana rahaa.
Lainaus:
quote:
Aussien vois kyllä hintansa puolesta hommata jos vielä saa 199$. Kyselin suoraan aussielta ja eivät myy suoraan vaan jälleenmyyjien kautta. Suomessa sellaisia on ainakin cros4wd ja KooPee ja hinnat on ~500e. Täytyisi löytää joku jenkkilafka joka ne möisi suomeen visalla. Jos meinaat hommata niin mä lähen kimppaan...
|
Joono, täytyy vähän kysellä ja katsella... ajattelin säästää enemmän kuin katteet...
Joo, jälleenmyyjien hintataso on aika yllättävä, kun tietää ettei kumpikaan noista lafkoista vedä kovin paljoa välistä. Jos niitä tosiaan saa ameriikasta tuohon 200€ hintaan (US$240, US$199 oli kai tutustumistarjous) hintaan (kuten webisivuilla väitetään), niin se on äkkiseltään laskettuna 260€ veroineen ja tulleineen. Rahti päälle, niin näyttäisi silti siltä, että katetta jää koko lailla. Mistähän kiikastaa..? Hm, pistin mailia.
--
Antti R.
1978 HJ-45LP