Näytä yksittäinen viesti
Vanha 08.01.2004, 15:12
KTM KTM ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen

Rekisteröitynyt: 22.12.01
Sijainti: Finland.
Perusasetus

Lainaus:
quote:
oho, se mitä mä sanoin tuossa ylempänä kainaloiden hikoamisesta ja tosi "urheilusta".. siis mulla on itellä C2:nen. Joten oli tarkoitus kirjoittaa vaan omista tuntemuksista...
Eipä tule kyllä ääriolosuhteita koetettua koska mulla on vielä siinä "ajotietokone"kin (usemmiten mukana)-- se ilmoittaa kyllä koska ajetaan liian kovaa tms. muuta siihen ohjelmoitujen (liikenne)sääntöjen vastaista, mutta hyvin se pesee nuo uudet navi yms. ohjelmat kartanluvussa -- se ei oo kyllä tehtaan ensiasennus, joten museokatsastuksessa täytyy komentaa se pois, ku eiks ne oo aika tarkkoja siellä tarkastuksessa...

Note! This message was posted anonymously!
Jep hoksasin kyllä niiden olevan ihan selkeästi pitkien kenttätestien tuloksena saavutettuja tuloksia. Kuulosti niin tuttulta.

Kyllä toi seurakunna papin vihkimä speed warning indicator ja allways lost kartanlukujärjestelmä samassa paketissa pelkääjän paikalla pitää huolen hillitystä ajamisesta. Toisaalta kun edellisenä kesänä 3" putket, niin pienet ja keskisuuret valitukset hävisivät metakan alle. Hauska sattumma, kun oltiin menossa kylään ja vaimo soitti matkalta siskolleen. Lähdin ohittamaan muutamaan autoa ja se puhelinkeskustelu loppui omaan mahdottomuuteen. Meteli nousi sen verran kovaksi. Perillä vaimon sisko kyseli mitä oli taphtunut, kun yllättäen linjalle oli tullut kaiken puheen peittävät häiriöt. Juhlaväki katseli silmät ymmyrkäisenä, vaimon todetessa: "Toi ohitti muutaman auton niin eihän tuossa kulkimessa pysty keskustelemaan silloin sisällä".

Vastaa lainaten