Viestiketju: geen rengastus..
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 05.01.2011, 23:56
RIPAX RIPAX ei ole kirjautuneena
Veteraani+++

Rekisteröitynyt: 24.04.09
Sijainti: vihti
Perusasetus

Älä muuta viserrä.

Tää on ian kaikkinen onkelma,on täst ollu -MATTI- isännän kanssaki puhetta. Kun konttori sanoo yhtä,toinen konttori toista sit lakikirja kolmatta ja siskontädinanoppi sitä ja mää kyllä sanon et ei vitussa! Olen ollut itsekin hiilenä asian suhteen taannoin kun muutosta olin leimaamassa,kun VARMAA tietoa ei ollu oikeen missään. Kukin tahollaan oli silloinkin oikeassa kenties mutta hommahan ei ollu niin yksinkertainen. No loppujen lopuksi soitin silloiseen AKEen ja kysyin sieltä sitten kaikkein korkeammalta jumalalta joka istui vuoren kupeessa ja antoi tarkat ohjeet tarvittavista papereista ja siitä mikä on laillista ja mikä ei. Sitte konttuurille ja sanoinkin inspehtoorille jotta AKEsta tarkistin,no inspehtoori totes että ois toi täälläkin selvinnyt. No vittuillakseen se niin sano. No olipa kerrankin sitte toisella konttorilla pilkunnussija joka ei meinannut hyväksyä ylilevittäviä vanteita,sanoin jo hieman vittuuntuneena että joko annat leiman tai sitte tarkistetaan asia AKElta. No ukko löi leiman ja sitten selitinkin miksi -44 offsetti on täysin laillinen vanne minun autooni. Eli homman ydin:sinänsä oikeakaan tieto ei paina konttorilla vaan laki ja sen tulkinnat joista vastaa trafi,ja he seisovat sanojensa takana ja tarvittaessa ojentavat esim.kats inssiä jos yhteistyö ei ota onnistuakseen. Näin sain itse lopulta asian kuntoon.
Vastaa lainaten