Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja vexi4x4
ei muutaku rohkeesti kokeilemaan. pullotunkki riittää kyllä. muistat vaan korin irrotuksen lisäks irrottaa auton pohjasta semmosen pakoputken kannatin härpäkkeen, etupuskurin( tulee korin läpi ) ja tehä flektille tilaa siihen suojamuoviin. 6cm korotuksessa käypi jotkut letkut konehuoneessa lyhyeks vaan en nyt just muista että mitkä.
|
6cm nostossa ainoat letkut joka jää lyhyeksi on polttoaineputki(konetilassa)( olisko paluu) mutta jatkaminen helppoa kun kuminen putkenpala kupariputkissa kiinni tällä välillä ja toinen on polttoaineen täyttöputki joka vaatii muutamien senttien jatkopalan.
Myöskin ohjaussimpukalta rättinivelelle menevä tanko kannattaa muistaa päästää irti rättinivelen päästä ennenku rupee tunkkaileen muuten kiskoo koria vinoon. Myös tämä tanko jää lyhyeksi muutaman sentin mutta helppo jatkaa kun vaihtaa rättinivelen pultit pidempiin ja rikkoja riittävä määrä väliin. Toinen vaihtoehto on katkasta koko tanko ja jatkaa mutta tämä sauma täytyy tehdä katsastusmieheltä huomaamattomaksi jos aikoo leimata. Pelkkä booreilla siirto ei riitä !!
puskuri tarvitsee sovitepalat jolla saa nostettua ylemmäksi nämä on tosin helppo korvata kemppiliimalla ja lattaraudan pätkillä jos ei puskuria enää ajattele irrottavansa
Nelivedon keppiä tarvitsee hieman loveta rälläkällä ja liimata uuteen asentoon etuviistompaan vaihdekeppi sopii mitään tekemättä kunhan vaan leikkaa sisempään ääneneristekumiin hieman koloa.
Myöskin minä oon sitä mieltä että kokeilemaan vaan kun nuo edellä mainitut oo tehny varovasti vaan tunkkailet ja tunnustelet kanittaako joku vielä (todennäkösesti ei) !