Viestiketju: Maankäyttölaki.
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 04.01.2011, 10:56
RIPAX RIPAX ei ole kirjautuneena
Veteraani+++

Rekisteröitynyt: 24.04.09
Sijainti: vihti
Perusasetus

Aha.

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja joker Näytä viesti
Jos kaksi kelkka reitti yhditetään yhteen eikä löydy halukkaita maanomistajia antamaan lupaa yhdistämiseen. Niin ELY keskus voi määrätä mistä reitti menee ja maanomista ei mahda mitään. Tossa lyhykäisyydessään.
Jaahas aijjaha no niin vai niin no perskeles. Tätä mä niinkun hain tässä,eli näin esityksen olis tarkoitus toimia. Tottakai on selvää että se on ainakin perustuslain vastaista ja monessa tapauksessa täysin kohtuutonta. Myöskään ei voi välttyä näkemästä poliittisia kytkentöjä sekä lähes korruptiolta haiskahtavaa kähmintää. Menemättä sen kummemmin politiikkaan ei tommosesta laista hyödy ainakaan kaikkein pieni tuloisimmat eikä ne joidenka mailta tommonen vedetään. Itse oon ollu kohta 20 vuotta järjestämässä SM tasonkin enduro kisoja(sitä ku prätkällä ajetaan pitkin mettiä ja soita) ja ainainen murhe on ollut saada lupia maanomistajilta,niitä on sitten hattu kourassa käyty rukoilemassa. Jos tota lakia sovellettais enska pyöriin ni alkais enduron kulta-aika!! Tottahan mooses sitte maastoautot kanssa. Kyllähän tämä minusta tuntuu kaikkiaan hullulta esitykseltä niin kuin se jätevesilaki asetuksineen,ei onnistu ihan vaan siksi että se on mahdotonta. Tämän kelkkatouhun kanssa käy vielä pahemmin,näen jo silmissäni barrikaadeille nousseet vanhukset ja kaikenlaiset ekopiipertäjät jotka ovat perintö rahoillaan ostaneet maata omiksi ekoreservaateikseen ja sitte ne tulee kelkoilla sinne rälläämään!! Vaikka tykkään kaikesta moottori-urheilu harrastuksesta ja rälläämisestä,ei toisen omaisuuden riistäminen tunnu mukavalta,toivottavasti eduskunta ottaa pään pois perseestään.
Vastaa lainaten