Näytä yksittäinen viesti
  #23  
Vanha 04.01.2011, 08:31
Jari:n Avatar
Jari Jari ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 16.11.04
Sijainti: Kajjjaani, Finland.
Viestit: 3.139
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Viipo Näytä viesti
Löytysköhän jostain vasenkätisiä poranteriä ja jenkatappeja, noin niinku vastasen varalle? Tai periaatteessa, miksei reikää vois tehä oikeekätiselläkin, ja vasenkätisiä jenkatappejahan kyllä on oltava, kun on pultteja ja muttereitakin...

Niillä kartiomallisilla vastakierretapeilla ei oo kyl tullu ku itkua ja hammastenkiristystä, kun ne levittää sitä pultin päätä ja se on kohta entistä tiukemmassa kiinni. Joitain tiukassa olleita katkenneita pultteja oon saanu irti ihan vaan poraamalla keskelle pienen reiän ja hakkaamalla siihen joko torx-avaimen tai XZN:n.


Tuo rihlatappisysteemi on kyllä pätevän oloinen kampe, eikä maksa wurtillakaan kuin n40e (riippuen aleista)

oon irrotellut sillä takanavasta pultteja useenpaan kertaan ja parit muuallekkin katkenneet. ei levitä pulttia ja melekosen lujaa kestää vääntää, jos vähänkin pitemmälle saa porattua..


Joillakin mersukorjaamoilla on kait jotain päristin täristin laitteita kun noissa CDI? koneissa tarttuu aika herkästi tikku reikään.

tunkeumanestettäkin ovat kuulemma käyttäneent liotukseen, itellä ei siitä kokemusta, kun ei sellaista mistään saa... ite oon ihan tippakannuöljyä / lämpö suosinut, lämpö ohentaa ja on rasvasta eli voitelee sitten hyvin kun saa alkuun tunkeutuun, ehkä puhistusspreitä kaveriksi/vuorotellen niin ohenis lisää...

IMHO
Jari

Niin ja muistaakseni vasenkätisiä teriä ois olllut kans wurtilla, siitä en ihan varma tosin oo.

Viimeksi muokannut Jari : 04.01.2011 08:32 Perustelu: porat
Vastaa lainaten