Yksi puute tässä mun nykyisessä käyttövessassa on ollut edeltäjiinsä nähden, jeeppi vaatii jäärapa/lumiharjahommaa ennenkun sillä pääseet talvella liikkumaan jos on jättänyt sen parkkiin johdon ulottumattomiin, no sille asialle täytyi tehdä jotain
se jotain on polttoainekäyttöinen lämmitin,ensiajatushan oli että blazessahan mulla semmonen on ollut jouten nokalla jo pitkään kun kuiteskaan sillä ei tule niin ex-tempore lähdettyä etteikö kerkiäisi roikallakin lämmitteleen joten aika harvoin tulee sitä siellä käytettyä, kerran kuussa ettei jumitu vallan, se tosin on diesel mallinen mutta omalla tankillaan joten palvelee myös bensakrematorion lämmitystä mutta jeepissä ei olisi kyllä tankille järkevää paikaa missään ollut joten helpompi oli katsella oikealla polttoaineella toimivaa lämmitintä joka löytyikin palstan myydään osiosta

kone on 4.3kw bensa hydronic sisäisellä vesipumpulla, eipä meinannut järkevää paikkaa löytyä tällekkään mutta hetken kun pähkäilin päätin laittaa sen tommoseen vähän haavoittuvaan paikkaan auton keulaan, täytyy suunnitella sitten jotain suojaa siihen ja tuloilmaputken asennuskin on vielä vähän "hakee paikkaansa" tyyppinen.
pa pumpun laitoin taka-akselin kupeessa majailevan auton oman bensansuodattimen viereen ja ruokaa se ottaa paluulutkesta T-haaralla, se ei ensin oikein tuntunut toimivalta ratkaisulta kun ainetta ei tullut kuin pienen hetken mutta vähän kun käänteli ja suoristeli letkujen mutkia niin rupes homma toimimaan ja lämmitin käy koko ajastusaikansa oikein.

sisäpuhaltimen sähköpiuhan kytkin hanttarin jalkatilassa majailevan vastuksen "kakkos nopeuden" johtoon, puhallin siis pyörii eberin pyynnöstä aina toisiksi hitaimmalla nopeudella riippumatta katkasian asennosta, blazessahan mä kytkin sen niin että sai itse määrätä puhaltimen katkasialla että millä nopeudella se puhallin pyörii, mutta siellä tupla-akut salli sen isomman virran kulutuksen. samalla kävin ryöväämässä blazesta 3310 nokian ja kytkin hf1 ohjaimen rinnan mukana tulleen minikellon kanssa ohjaamaan koneen päälle myös puhelimella soittamalla. keskikonsolin oikeassa etureunassa on hf1 releboksi ja minikello on käsijarrun vieressä hieman kummassa asennossa, mutta siten asentamalla puhelimen sai hyvään paikkaan konsolin sisälle kuitenkin niin että sitä tarvittaessa pääsee käyttämäään ja sen sekä minikellon saa ohjelmoitua etupenkiltä istuen.
ps. aitoa lammasfarmarin mustaa lammasta, ei huonekkalubiltemasta paniikilla jonotettua.