Vetopisteet kuntoon, isoimmat lainsallimat rupulikumet alle ja manuaaliset napalukot näin aluksi/automaatit kemppiin.
Sitten kitkalukon simmailua tiukemmaksi ja koria ylöspäin rungolta ja vinssi ja kunnon valot katolle. Ja hilifti takapaksiin. Korottava alustasarja, esim tuo 3" calmini ja sitten lopulta ne 100% lukot kumpaankin päähän.(saako tohon semmosia??) Palkkihelmat ja pohjapanssarit tulee mieleen sitten ekojen kivikosketusten jälkeen.
Tossahan tuota maastokelpoisuutta tulee jo kummasti, listalta vaan alkaa turaamaan juttuja autoon rahoituksen niin salliessa.

Ilman virveliä mua ainakin vituttaa, vaikken safarilla koskaan ole ollutkaan, joten on se melko pakollinen maasto-uskottavaan autoon.
Ja sitten kaiken turhan työn jälkeen auto kiertoon ja oikean maasturin ostoon.
