Tietty "hajamielisyys" vaivaa oikeastaan kokoajan.. Kun päivän puhuu puhelimessa, on naimisissa sähköpostin kanssa ja ajelee pitkin kyliä ja asiakkaitten luona vielä puhuu "viisaita," niin on pää aina välillä aika tyhjä..
Tuossa muutama hetki sitten oli normi-ilta, eli kotoa illalla kauppaan ja siintä tallille touhuamaan.
Ensinmäinen oli perusvirhe, eli avaimet kotona, joten niitä sitten käveltävä hakemaan.
Ajelin paikalliseen Prismaan, jossa pihalla huomasin lompakon jääneen kotia, joten tuo yksi 5km takaisin kotia vauhtia hakemaan. Samalla meinasin sitten ottaa UFF:n muovipussin mukaan, mistä vaimoke oli maininnut kauppaan lähtiessäni.
Sitä pussiakin siinä tovin etsiskelin, kunnes kyselin sitten sen perään. Kuulemma olin ottanut sen mukaani jo lähtiessäni, joten olin hyvin luultavasti sen nakannut taloyhtiön roskikseen..
Tätä uhmaten menin kuitenkin hallille, mutta muistinko sitten sinne päästyäni mitä pitää alkaa on sitten eriasia.. Tällä kaavalla noiden projektien kanssa aina vähän tuppaa aikaa menemään.
Ja kyllä, olen joskus joutunut ajamaan melko pitkällekkin takaisin yöllä hakemaan tuota naista, joka asuu meillä, kun ei ole muistanutkaan ottaa sitä mukaan..
|