Näytä yksittäinen viesti
  #7  
Vanha 01.01.2011, 17:22
AVRO:n Avatar
AVRO AVRO ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 10.08.03
Sijainti: Mäntsälä
Viestit: 3.564
Perusasetus

Rellussa sai ranskistyyliin pahvin näppärästi sinne syylarin ja maskin väliin kun syylari on klipseillä kiinni. Muuten tuo ei niin tarvi pahvia, maantiellä lämpö riittää mutta esim. pidempi moottorijarrutus ramppeihin tms. viilentää pihin nakuttajan aika tehokkaasti.

Volvossa on kans osa maskista peitossa, siististi sisäpuolelta vaikka ei sillä käyttöautossa ole oikeestaan mitään väliä. Tämäkin pysyy ihan ok lämpimänä, mutta kovilla pakkasilla on halu vähentää konehuoneessa puhaltavaa kylmyyttä huohotin-, ja ahtoputkijäiden pelossa.
Ei tosin liene kaikkein hankalin tuo VAG:n vitosdieseli hyytymään, varsinkin kun ajot ovat aina pitkiä eikä mitään 2km hyppyjä.

Lieneeköhän palstoilla valiteltu (volvon)välijäähdyttimen jäätyminen lyhyttä ajoa ajavien ongelma? Meillä ei viime eikä tänä talvena ollut ongelmia vaikka kylmää on piisannut, ja pikkutiellä on pahempien sateiden jälkeen tullut lumet konepellin yli kun dyynien läpi joutunut ajamaan.

Rangessa ei ole pahvia ollut, eikä tunnu tarvitsevan.
__________________
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG.
RRC 3,9SE -90. Valkoinen.
Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa
Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto"
Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu"
Range Rover P38A -95, purkuraato
Volvo C303, muutti pois.
Vastaa lainaten