Näytä yksittäinen viesti
  #10  
Vanha 01.01.2011, 16:05
samisami2:n Avatar
samisami2 samisami2 ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 10.12.04
Sijainti: Vilppula, Finland.
Viestit: 3.891
Perusasetus

Nyky dieseleissä taitaa lähes kaikissa olla ongelmia kovilla pakkasilla lämpöjen kanssa.
Subarussa (2.0TD legacy 2010) ongelma on "ratkaistu" sillä että on poistettu jäähdytysnesteiden mittari kokonaan. Testerillä katsoin -31 pakkasella niin tunnin maantie ajon aikana korkeimmillaan kävi 62'c Sekin niin että sammuti sisätilan puhaltimen. Puhallin päällä alle 55-58'c välillä. Auto seiso noin tunnin ja sama lenkki nokkaa peitettynä lämmöt 72'c ja sai jopa puhallintakin pitää päällä.
Vastaa lainaten