Nostellaas tätä hiukan. Onko ollut kaarisäännösitä mitään juttua sitten heinäkuun jälkeen?
Eli tässä pitäs alkaa jossain vaiheessa kaaria väänteleen taas, niin kiinnostaa tuo G-69:n kysymys edelleen ja sen tulkinta.
Lainaus:
Minun mielipiteeni on, että kaarissa tulee olla säännön mukaisesti kiinnitysjalka ja korissa vastapaikka sille. Sääntö ei tunne sellaista mahdollisuutta, että runkoa käytettäisiin osana pääkaarta ja kaaren kiinnitys olisi putki-putkeen.
Offi-sääntöjä en tunne, salliiko se jollain erivapaudella jotain muuta vai pitääkö hakea TLR:stä erivapaus kyseiselle rakenteelle.
|
Mikä on TLR?
Sääntö ei tunne putkli putkeen kiinnitystä.....joo, ei tunne, mutta ainakin tähän mennessä niin on saanut tehdä ja tekeehän kaikki kiihdytys pelitkin niin ja formulatkin tietääkseni?
-------------------------------------------------------------------------------
Onkos siihen etukaaren takakallistumaan tullut mitään kommenttia? Eli jos etukaaressa ei ole yhtään taivutusta, vaan on sivulta katsoen lattiasta kattoon suora, mutta on reilusti kallistettu taaksepäin. Niin että tarviiko siihen jonkun lisätuen?
Ja lisää kysymyksiä on tulossa, kunhan saan pari piirrosta joskus tehtyä