Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Beast
No mikäs se sitte on maksimitehone verrokki minkä varjol tuoho sais vaihtokoneen vielä rekisteröityä?
|
1KZ-TE eli KZJ70-mallista, 125 hv/295 Nm. Neliövalolliseen helpompi tehtävä kuin pyöreävaloiseen, vaatii näet jäähdytetyt etulaikat ja taakke isommat rummut. Akselithan on myös erit, kuten tukivarret, jouset ja iskaritkin, mutta niitten eroavaisuuksien mutta rakenteen yhteneväisyyden ynnääminen ja kädenvääntäminen jää sitten itse kunkin moottorinvaihtajan ja katsastajan väliseks kinaks. Voi näet olla että vaihdattais kaikki, tai sit ei. Tarkkaa järkevää rajaa ei oikein ole. Alustan ja voimansiirron osien kun pitäis vastata vertailumallia. Järkeekin saa käyttää, mutta se ei ole pakollista.