Ratkeshan tämäkin
Tankkeja on ainakin kahta sorttia, bensa ja diesel tankit erilaisia, bensoissa tyhjennysroppu, lähdöt alhaalta edestä jne.
Dieseleissä kaikki lähdöt päältä, ei roppua alla
Otin tankin pois, sisältä löytyi ainakin hiirellinen mujua ja paskaa, ei ruostetta
Mittarianturin putken kautta menee ja tulee nafta, lähtee siivilän kautta ja palaa putken alakyljistä, myös siivilä oli varsin tukkoinen
Tankki on loiskelevyillä jaettu kolmeen osastoon, ja kätilön käsi mahtuu täyttöputken aukosta oikean puoleiseen, ja sopivat työkalut mittarianturin reiästä keskimmäiseen, vasen jää oman onnensa, ravistelun ja hölskyttelyn varaan
Paikallaan ja tuntuis pelaavan, jopa juminut mittarin koho liikkuu taas, vielä kun osais kytkeä nuo kolme bensamallin mittarin johtoa tuohon dieselin anturiin...
-kiitos ja anteeks-

=*=