Näytä yksittäinen viesti
  #2  
Vanha 28.12.2010, 08:50
Gary Grand:n Avatar
Gary Grand Gary Grand ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 10.11.04
Sijainti: Petäjävesi, Finland.
Viestit: 2.887
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja AttEinari Näytä viesti
Elikkäs ongelman ytimenä on alkuperäinen vm.90 IC- mallin pajero johon on moottorivaurion yhteydessä vaihdettu vanhemmasta pajerosta tekniikka laatikkoa myöten, eli ns. pikkuloota nyt moottorin jatkeena.

Auton mukana kuitenkin tuli alkuperäinen kone, vaihdelaatikko,taka kardaani, pari paine-asetelmaa joista toinen ainakin romurautaa,kytkinlevy joka myöskin sökö ja kaksi erilaista vauhtipyörää, toisessa hampaat muun pinnan kanssa tasalla, toisessa hampaat muusta vauhtipyörän pinnasta ulkonevat, hammaskehältään kuitenkin silmämääräisesti samaa kokoluokkaa.

Ja nyt sitten tekis mieli vaihtaa tämä alkuperäinen laatikko autoon kun nyt paikallaan olevasta laatikosta meni jakolaatikko jumiin, mutta nyt tarvisin viisaampien neuvoja:

*minkälainen on koneen ja vauhtipyörän väliin tuleva peltilevy (tämmöinen pitää kuulemma olla??)
Tuo "pelti" on 8mm paksu levy ja laatikko vedetään siihen kiinni.
Lainaus:
*kytkinpaketti ilmeisesti uusittava.(soveltuuko nykyinen paikoillaan oleva, toimii vielä ainakin hyvin)
Kytkin pitäis olla ihan sama, ainakin varaosana saa saman
Lainaus:
*minkälainen mahtaa oleva sopiva vauhtipyörä
Tuo ison laatikon vauhtipyörä oli reilusti painavampi ja aksiaalisuunnassa paksumpi. Pahus kun annoin oman koneen mukana, niin ei ole edes kuvaa ottaa. Hammaskehä tais olla samaa kokoa.
Lainaus:
*kaikki muutos työhön tarvittavat osat?

Ei hirveästi haittais jos ois kaikki osat ja vinkit käytössä kun alkaa laatikkoa sovitteleen paikoilleen
Ei ole kokemusta pikkulaatikkoisista autoista, mutta noista yllä mainitsemistani osista on.
__________________
Valitsemaanne aivosoluun ei juuri nyt saada yhteyttä, olkaa hyvä ja yrittäkää myöhemmin uudelleen.
Vastaa lainaten